Allium, Product Information Management a PIMICS v Praze na konferenci COE

Naše PIM trojka ve složení Kateřina Kadlecová, Martin Opršal a Jan Kukučka se pokusila edukačně působit na účastníky výstavy a přednášek na Czech On-line Expo. Tématem byla DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE a PRODUKTOVÁ DATA, jinak řečeno, jak mít pořádek v datech a jak si je vyměňovat mezi sebou (z jednoho místa do e-shopů, e-Bay, Amazonu, do tištěného katalogu, k dodavatelům i odběratelům). Kromě všeobecné osvěty jsme představili i vlastní řešení PIMICS, které máme momentálně integrováno s Microsoft řešením Dynamics 365 – Business Central.
Pozitivním zjištěním z výstavy bylo, že trh na problematiku PIM (Product Information Managementu) reaguje velice pozitivně, a to jak dodavatelé a odběratelé, tak e-shopy. Chtějí mít pořádek v datech a umět si je SNADNO a RYCHLE vyměňovat. Tato potřeba vzniká nejen u velkých podniků se statisíci položek v nabídce, ale i u menších firem, které pracují se stovkami nebo tisícovkami položek.

Naše zkušenosti s PIM (Product Information Managementu) z německého trhu, na kterém působíme více než 7 let, jsme připraveni implementovat i na český a slovenský trh, kde se tato problematika začíná řešit až v posledních, dalo by se říct měsících a dnech.
 
DSC_4292.jpg DSC_4236.jpg
DSC_4395.jpg DSC_4344.jpg

Dalším segmentem, který je zajímavý pro naše klienty, je cloud a SaaS (software jako služba). Zde nabízíme PIMICS jako řešení, které pokryje potřeby malých i velkých společností bez velkých prvotních investic (klient platí měsíčně za pronájem řešení). Využití PIM pomáhá zdesetinásobit i zestonásobit počty nabízených položek se stejným počtem zaměstnanců a napomoci tak firmám k expanzi na trhu. Expanze probíhá jak v rámci svého e-commerce řešení, tak i prostřednictvím dalších kanálů jako je například Amazon nebo e-Bay.

Důkazem o kvalitě našeho řešení je i to, že společnost Microsoft jej umístila již koncem roku 2018 do svého AppSource (tržiště řešení na platformách Microsoftu) jako první větší aplikaci z České republiky.
Autor článku:
Jan Kukučka
Jan Kukučka
Jan má na starosti strategický rozvoj společnosti a produktů, marketing a cloudové řešení Microsoft 365 a Office 365.