Pokud jste generální ředitel
1. Vylepšený prodej e-shopů a rychlejší doba uvedení na trh
Po integraci vašeho e-shopu s firemními systémy bez PIM pravděpodobně zjistíte, že standardní ERP není tak dobrý ve správě produktových dat vaší společnosti a většina těchto dat se do ERP jednoduše nevejde. Nemá smysl pokoušet se tam vměstnat formátované popisy, více obrázků nebo jiné dokumenty k produktu. Přesun dat produktů do aplikace Excel moc nepomůže. Zvláště pokud máte ve své nabídce produktů více než tisíc položek, budete určitě potřebovat PIM, abyste mohli přesně spravovat všechna tato data a zpřístupnit je v čase, kdy je potřebujete - před zákazníkem. Využívá vaše společnost tištěné materiály nebo katalogy produktů? Zapojte Pimics a desetinásobně zkrátíte čas na přípravu katalogu!
2. Lepší efektivita pracovní síly
Díky Pimicsu stráví vaši lidé mnohem méně času nad přípravou produktových dat pro vaše prodejní a marketingové kanály a také s mnohem lepšími výsledky. Používáním stejných údajů o produktu a publikací vytvořených na míru budete moci oslovit velké publikum najednou napříč mnoha prodejními kanály, včetně těch, které jsou plné bombastických reklam jako Amazon, eBay, Facebook nebo Pinterest.
3. Úspora peněz a lepší synergie s vaším Dynamics ERP
Pokud vaše společnost již používá Dynamics NAV nebo Business Central, bude
Pimics tím nejchytřejším doplňkem, protože dává vašemu stávajícímu ERP plnou funkčnost PIM. Nabízí uživatelské rozhraní, které vaši zaměstnanci již znají a stálou úsporu nákladů vyplývající z nejlepší integrace PIM-ERP, jakou byste si kdy mohli přát, protože Pimics je součástí vašeho ERP.
Pokud jste IT manažer
1. PIM a ERP společně v jednom výkonném balíčku
Nebudete se muset starat o integraci PIM-to-ERP, jednoduše proto, že váš PIM funguje přímo z vašeho ERP. To je obrovská výhoda z několika hledisek:
• společnost nemá žádné náklady na integraci ani průběžné náklady na údržbu / rozšíření této integrace
• neexistují žádné problémy se spolehlivostí ze dvou samostatných systémů, které mezi sebou komunikují a mohou být ovlivněny problémy vyplývajícími z událostí IT infrastruktury nebo nedokonalé integrace
• při načítání dat z ERP do PIM a zpět nedochází k žádným zpožděním, jednoduše proto, že se data nacházejí ve stejné databázi
• jakékoli přizpůsobení PIM, pokud je to nutné, bude mnohem snazší a rychlejší implementovat, protože to bude provedeno na jednom místě pro PIM a pro ERP, dokonce i vlastními vývojáři
• produktová data jsou na jednom místě, zabezpečená společně s daty ERP; stejný server, stejné zásady přístupu uživatelů, stejný postup zálohování
• máte jistotu, že vaše společnost používá řešení PIM certifikované společností Microsoft, se stejným rozhraním Dynamics 365 Business Central, které uživatelé znají
2. Méně infrastruktury, o kterou se musíte starat
Spolu se správou stále složitějších produktových dat přichází potřeba stále složitější IT infrastruktury. Použití řešení PIM znamená, že si nebudete muset dělat starosti s rozptýlenými zdroji dat o produktech, které budou různí uživatelé potřebovat, aby mohli vykonávat své každodenní úkoly. Méně starostí s úložištěm a přístupem uživatelů, méně volání do IT oddělení. A také Single Point Of Truth pro kmenová data vaší společnosti, za který vám budou uživatelé vděční.
3. Jednodušší výměna dat
Katalog Pimics Vendor Catalog umožňuje uživatelům snadno importovat produktová data od různých dodavatelů, v různých formátech souborů a mapovat je na položky PIM, aniž by potřebovali pomoc od IT oddělení. Export dat k odeslání partnerům je stejně snadný. Datovou komunikaci s různými prodejními a marketingovými kanály lze zpracovat automaticky, abyste si byli jisti, že vaši zákazníci budou mít vždy nejaktuálnější informace o produktech, které vaše společnost prodává. Ve skutečnosti by dnes bylo zvládnutí výměny dat rostoucího podniku téměř nemožné bez podpory systému PIM a Pimics v tom dělá velmi dobrou práci.
Pokud jste produktový manažer
1. Lepší kvalita produktových dat
Pimics obsahuje vyhrazené funkce pro kontrolu kvality dat před publikováním katalogu produktů do prodejního nebo marketingového kanálu. Na základě provedeného nastavení zkontroluje, zda jsou k dispozici všechny informace o všech produktech, včetně obrázků, popisů a překladů. Pokud data nejsou úplná, vygenerují se úkoly k nápravě jednotlivých nedostatků, takže zákazníci budou mít s vaším produktovým katalogem bezchybné zkušenosti. Když prodáváte prostřednictvím určitých online platforem, jako je například Amazon, je úplnost a kvalita dat prvořadá a není žádný prostor pro chyby. Pimics zajistí, že vše bude tam, kde má být, a vaše produktová data budou plynule doručována, aby byla zajištěna skvělá zákaznická zkušenost a maximalizoval prodej.
2. Zvýšená účinnost a méně manuální práce
Používání produktu PIM zajišťuje, že máte všechna svá data na jednom místě, což usnadňuje správu. Už žádné vyhledávání v nesčetných excelových souborech nebo různá data o stejném produktu v různých prodejních kanálech. Pimics vám poskytuje nástroje potřebné ke zvýšení produktivity a provedení minimálního množství práce potřebné pro nastavení kompletní konstrukce produktu v minimálním čase. Dědičnost v hierarchii produktů a hromadné změny jsou takové příklady nástrojů určených k úspoře vašeho času a zvýšení konzistence dat, jakož i ke snížení možnosti chyb způsobených uživateli v hlavních datech. Není pochyb o tom, že vaše produktová řada s sebou nese velké množství digitálních aktiv, od souborů PDF pro datové listy až po videoprezentace funkcí produktu. Pimics vám umožní snadno spravovat všechna tato digitální aktiva, ať už vaším úložištěm bude místní síť nebo SharePoint Online.
3. Lepší výměna informací o produktu s vnějším světem
Pimics vám poskytuje všechny výhody spojené s tím, že jste součástí ekosystému Microsoftu. Umožňuje vám snadno importovat a exportovat produktová data za do různých formátů souborů, včetně průmyslových standardů jako jsou BMECat nebo Datanorm. Lze připravit samostatné publikace pro různé prodejní a marketingové kanály, z nichž každá předchází svá vlastní specifická data. Například obrázky produktů pro webový obchod se budou lišit od obrázků produktů pro tištěný katalog. Pimics bude zpracovávat data každého kanálu podle jejich individuálních požadavků a uživatelského nastavení a exportovat publikace pokaždé podle jejich zamýšleného účelu.