Všechny produkty se vzájemně doplňují a lze je využít jako komplexní řešení správy dokumentů a souvisejících agend nebo zvolit jen komponenty, které organizace aktuálně potřebuje. Společným technologickým prvkem je využití platformy Microsoft 365 a prostředí Microsoft SharePoint, které je rozšířeno o další funkce, například:
➕ napojení na datové schránky a příjem emailů
➕ integrace na aplikaci zajišťující elektronický podpis
➕ funkce důvěryhodného archivu
➕ podpora napojení na skenery
➕ napojení na software zajišťující vytěžení dat
➕ podpora procesů pomocí workflow
➕ splnění zákonných požadavků pro elektronické systémy spisové služby
Ordinics přitom využívá všech stávajících výhod Microsoft SharePoint, jako jsou:
✔️ fulltextové vyhledávání dokumentů podle názvu
✔️ fulltextové vyhledávání metadat dokumentů
✔️ fulltextové vyhledávání obsahu dokumentů
✔️ řízení přístupových práv podle organizační struktury (Active Directory)
✔️ provázanost na ostatní produkty MS (Word, Excel) umožňující současnou spolupráci více uživatelů,
verzování, uzamknutí souborů apod.
Využití zmíněných technologií je vhodné i z dalších důvodů, mezi které patří zejména tyto:
💡 Microsoft SharePoint je součástí všech licencí Microsoft 365, které se stále častěji stávají běžně využívaným standardem
💡 Ordinics využívá řadu funkcí, které jsou součástí většiny předplatných Microsoft 365
💡 Umístění v cloudu umožňuje pracovat kdykoliv, kdekoliv a na jakémkoliv zařízení; přináší zlepšení dostupnosti
s možností nastavení přístupových práv při současném zajištění bezpečnosti.
Ordinics představuje sadu předpřipravených agend pro evidenci smluv, schvalování smluv, tvorbu a evidenci předpisů, zpracování faktur, elektronické podepisování, žádanky či spisovou službu.
Podrobnější informace o všech produktech rodiny ordinics naleznete na portálu
www.ordinics.com.