Těšíme se, že vám budeme moci předvést naše jedinečné řešení pro správu informací o produktech – PIMICS. Jde o jediný systém PIM přímo integrovaný do Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Mezi typické problémy, které systém PIM řeší, patří nekonzistentní obsah napříč prodejními kanály, složitá údržba dat, nejasné kompetence a procesy a metriky Time-to-Market.
Pimics tyto problémy řeší a pomáhá tak snižovat náklady a zlepšovat zákaznickou zkušenost, čímž přispívá ke zvýšení prodeje. Pomůže vám snadno importovat data od dodavatelů, konsolidovat produktová data, obohacovat je o další údaje a prezentovat je prostřednictvím online i offline kanálů.
Představíme Vám také další inovativní řešení, která umožňují firmám pracovat efektivněji a pohodlněji a zároveň dosáhnout úspory nákladů a vyšší ziskovosti.
Replikace - snadná správa a přenos sdílených dat mezi společnostmi
Ordinics Diginvo - digitalizace faktur a jejich elektronické zpracování.
DLD (Dynamics Logistics & Distribution) - centralizovaná správa prodeje a řízení logistiky.
Informace o uvedených řešeních vám rádi poskytnou a na vaše dotazy odpoví naši zkušení kolegové René Erfurt a Marian Kostek na stánku společnosti Allium (Deutschland) GmbH.
Zajistěte si vstupenky již nyní, těšíme se na vás!