Interním výzkumem jsme si ověřili, že až 90 % českých e-commerce řešení:
- spravuje svá produktová data v tabulkových procesorech,
- má produktové obrázky nahrané v různých adresářích
- a skoro nikdo v nich neví, která data jsou vlastně aktuální.
Výsledek? Na e-shopech se objevují nepřesné informace, věčným přepisováním a úpravou dat se zbytečně propálí stovky hodin měsíčně a naštvaní klienti bombardují zákaznickou linku stížnostmi, že ten popis nebo fotku u produktu máte špatně. Tyto věci vás ve výsledku mohou stát miliony.
Řešením je PIM (Product Information Management)
Na trhu přitom existuje PIM – nástroj pro hromadnou správu produktových informací, který umožňuje všechna data efektivně spravovat na jediném centrálním místě. Odtud se následně posílají do e-shopu, do Amazonu (eBay) nebo například grafikům pro přípravu tištěného katalogu. S PIM máte jistotu, že všichni vždy pracují a aktuálními a správnými daty.
Martin Opršal ve svých přednáškách však nepředstaví jenom PIM, ale také obecně digitální transformaci jakožto budoucnost úspěšných firem. Z jeho přednášek budete odcházet s pocitem, že před sebou máte hromadu práce. Klidně se proto zastavte na našem stánku Allium, kde s vámi probereme, jak digitální transformace a PIM dokážou pomoci konkrétně vašemu byznysu.
Páteční i sobotní program Czech Online Expo začíná vždy v 9 hodin ráno a kompletní rozpis přednášek a workshopů najdete na
stránkách konference.