Na Czech Online Expo ukážeme, jak mohou e-commerce řešení díky správě produktových dat ušetřit miliony

V pátek 29. a v sobotu 30. března hostí výstaviště v pražských Holešovicích největší vzdělávací akce z oblasti on-line podnikání v Česku – Czech Online Expo. Jednu páteční a jednu sobotní přednášku přitom obstará náš Martin Opršal, který všem ukáže, jak díky digitální transformaci nebo elektronické výměně produktových dat mohou podnikatelé v e-commerce ušetřit miliony korun.

Interním výzkumem jsme si ověřili, že až 90 % českých e-commerce řešení:
  • spravuje svá produktová data v tabulkových procesorech,
  • má produktové obrázky nahrané v různých adresářích
  • a skoro nikdo v nich  neví, která data jsou vlastně aktuální.
 
Výsledek? Na e-shopech se objevují nepřesné informace, věčným přepisováním a úpravou dat se zbytečně propálí stovky hodin měsíčně a naštvaní klienti bombardují zákaznickou linku stížnostmi, že ten popis nebo fotku u produktu máte špatně. Tyto věci vás ve výsledku mohou stát miliony.

Řešením je PIM (Product Information Management)

Na trhu přitom existuje PIM – nástroj pro hromadnou správu produktových informací, který umožňuje všechna data efektivně spravovat na jediném centrálním místě. Odtud se následně posílají do e-shopu, do Amazonu (eBay) nebo například grafikům pro přípravu tištěného katalogu. S PIM máte jistotu, že všichni vždy pracují a aktuálními a správnými daty.
 
Martin Opršal ve svých přednáškách však nepředstaví jenom PIM, ale také obecně digitální transformaci jakožto budoucnost úspěšných firem. Z jeho přednášek budete odcházet s pocitem, že před sebou máte hromadu práce. Klidně se proto zastavte na našem stánku Allium, kde s vámi probereme, jak digitální transformace a PIM dokážou pomoci konkrétně vašemu byznysu.
 
Páteční i sobotní program Czech Online Expo začíná vždy v 9 hodin ráno a kompletní rozpis přednášek a workshopů najdete na stránkách konference.