1. Zefektivněte distribuci a logistiku
Skutečně musíte mít skladě tolik zásob? A víte kde se které zboží přesně nachází? Jak rychle ho dostanete k zákazníkovi? Mohou se vaši zákazníci spolehnout, že dostanou zboží v dohodnutý čas?
Řadu společností brzdí zbytečně problémy, které jsou dobře řešitelné, ať už zavedením různých pravidel či metrik, vyhodnocování, prognózování a podobně. Moderní informační systém by měl řešení těchto potřeb podporovat a zároveň společnost umožnit její další rozvoj a expanzi na nové trhy.
2. Spravujte všechny informace o svých produktech na jednom místě
Proč byste to měli udělat? Pomůže vám to vyřešit řadu výzev, se kterými se denně setkáváte jako je například zajištění konzistence obsahu, který publikujete v různých kanálech či co nejrychlejší uvedení produktu na trh. Moderní systémy pro správu informací o produktech (PIM) odstraní náročnou a roztříštěnou správu těchto informací v mnoha různých souborech a posunou vás na vyšší úroveň která vám umožní pružněji reagovat na nové příležitosti, jako je například publikace dat v několika jazycích či prodej na oblíbených tržištích.
Koncept "PIM-in-ERP" pomocí Microsoft technologií zefektivňuje práci s e-commerce, katalogy a produktovými feedy ve společnostech mající od pár tisíc do milionu produktů.
3. Nastupte na vlnu transformace
Jak se v tom všem "neztratit"? Na co se zaměřit nejdříve a co řešit později? Odpovědí je využití ucelené metodiky Microsoft Catalyst, která umožňuje identifikaci procesů jejichž optimalizace přinese ovoce nejrychleji, zahrnuje analýzu vedoucí k vyšší automatizaci procesů a definuje konkrétní kroky vedoucí k návrhu maximálního vytěžení technologií, usnadnění delegování odpovědnosti a kompetencí a ke změně kultury využívání digitálních technologií.
4. Začněte hned – využijte nové nástroje
U kulatého stolu jsme probrali řadu zajímavých témat, například:
- jak vlastně vnímat digitální transformaci a jak se k ní stavět
- jakým způsobem můžeme vhodně využít umělou inteligenci
- co je to vlastně omnichannel, proč je důležitý a jaký je rozdíl mezi omnichannel a multichannel
- jak přistoupit ke změně informačního systému - revoluční vs. evoluční přístup
- co jsou Low code/ No code aplikace, jejich možná úskalí a doporučené scénáře využití
Kromě uvedených tipů získali účastníci semináře také přehled o aktuálních technologiích společnosti Microsoft, o tom, jakým způsobem nyní přistupuje k oblasti podnikových aplikací v podobě Microsfot Dynamics 365 a jak lze snadno digitalizovat procesy (téměř) bez nutnosti programování s využitím Power Platform.