Společnost hledala ERP systém, ve kterém by mohla spravovat data a procesy firem v rámci skupiny, a také vhodného dodavatele, který by jí pomohl s jeho implementací, správným využíváním a nastavením procesů. Vybrali si Microsoft Dynamics 365 Business Central a spolehlivým partnerem se jim stala společnost Allium.
Zákazník:
RC EUROPE, a.s.
Web:
https://www.rceurope.cz
Země: Česká republika, Rumunsko, Chorvatsko, Srbsko
Zaměření: Development komerčních, administrativních a bytových nemovitostí
Produkty a služby: Implementace a rozvoj řešení v Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft 365 a Ordinics
Allium, RC Europe a Microsoft Dynamics 365 Business Central
Potřeba změny
Lokální SW nástroje používané v jednotlivých firmách nepodporovaly klíčové obchodní procesy a navíc komplikovaly způsob řízení celé skupiny. Pro vyřešení této situace byl zvolen systém Microsoft Dynamics 365 Business Central. Výsledek jeho implementace v ČR však neodpovídal očekávání zákazníka. Nakonec RC Europe dospěla k rozhodnutí, že potřebuje jiného partnera, o kterého se může opřít a který jí pomůže vybraný systém maximálně využít k zefektivnění její činnosti a pohodlné správě informací ve všech zemích kde působí. Rozhodli se přejít pod křídla společnosti Allium s.r.o., která působí v oblasti implementace a rozvoje ERP systémů již od roku 1994.
Nástroje Microsoft, specifické rozšíření a důraz na školení
Úvodní analýza ukázala, že je nutné ERP systém Microsoft Dynamics 365 Business Central reimplementovat. Jedním z klíčových předpokladů úspěšné reimplementace bylo zajistit, aby uživatelé skutečně rozuměli systému a uměli s ním správně pracovat.
Detekovali jsme také nedostatečnou podporu evidence nájemních smluv a souvisejících procesů. Funkčnost standardního systému jsme proto rozšířili implementací vlastního modulu pro správu pronajímaných objektů upraveného podle specifických potřeb zákazníka.
Projekt reimplementace v ČR a implementace v dalších zemích se podařilo realizovat v průběhu necelého půl roku. S naší pomocí dokáže nyní RC Europe plně využívat možností Microsoft Dynamics 365 Business Central pro podporu své činnosti a efektivní řízení celé skupiny.
Sjednocené řízení skupiny a zefektivnění klíčových procesů
Přechod od složitého řízení založeného na neustálém posílání excelů s daty a ruční evidenci smluv k jednotnému systému, kde jsou data centralizovaná a procesy v rámci skupiny sjednocené je jednoznačně nejvýznamnějším přínosem využití Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Po přechodu do ostrého provozu pokračujeme v dalším rozvoji. Dalším logickým krokem bylo například propojení samotných dokumentů smluv s jejich centrální evidencí. Ke kompletní správě těchto dokumentů evidovaných v systému Microsoft Dynamics 365 Business Central využíváme vlastní řešení Ordinics postavené na platformě SharePoint online.
RC Europe může nyní těžit maximum z výhod, které přináší využití prostředí Microsoft Dynamics 365 Business Central.
„Jsem opravdu rád, že máme Business Central. Konečně máme přehled přes všechny společnosti a my jako management víme, co se děje.“
Martin Grunwald,
člen managementu RC Europe
|
|
- Účtování zálohových a pevných částí plateb.
- Tisk předpisů nájmů.
- Zaúčtování vyrovnávacích faktur do mínusu v případě, že má zákazník přeplatek na zálohových platbách.
|
|
- Evidence nájemních smluv přímo v ERP systému.
- Propojení evidence se správou dokumentů v systému Ordinics na platformě SharePoint online.
|