Asistent/Asistentka vedoucího projektu

Rádi bychom rozšířili naše řady o nového kolegu anebo kolegyni se zkušenostmi na pozici asistenta/asistentky vedoucího projektu. Práci lze vykonávat na pobočce v Brně.

Náplní vaší práce bude:

  • Podpora projektového manažera při realizaci projektů

  • Administrativní a organizační činnosti

  • Příprava podkladů pro schůzky a prezentace

  • Komunikace s klienty, dodavateli a dalšími členy týmu

  • Sledování termínů a plnění úkolů

  • Zajištění bezproblémového chodu projektů

Požadavky:

  • Minimálně SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
  • Zkušenosti s administrativou nebo podporou projektového týmu výhodou
  • Znalost práce s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Znalost angličtiny    
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, pečlivost a schopnost zvládat více úkolů najednou
  • Aktivní přístup a pozitivní myšlení


Proč by vás pozice asistenta/tky měla zajímat?

Nabízíme práci na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou a možností pracovat z domu. Těšit se můžete na práci v menší firmě s neformální a přátelskou atmosférou. Dáme vám šanci se kariérně i osobnostně rozvíjet, udělat si Microsoft certifikaci, zúčastnit se různých školení a přispějeme vám na jazykové kurzy. Nesedíme v open space, takže na práci budete mít opravdu klid. Aby nám to společně dlouho vydrželo, vyjedete s námi na firemní akce, výjezdy a teambuildingy. A pokud budete mít nápad na změnu nebo vylepšení, rádi si Vás poslechneme . Se všemi u nás jednáme fér.
 

Zaujali jsme Vás?

Pošlete nám svůj životopis na personal@allium.cz nebo si rovnou sjednejte schůzku na čísle +420 547 250 237