Máte zkušenosti s vedením spisové služby a chcete své znalosti uplatnit a předávat dále? Přidejte se k nám jako konzultant spisové služby a pomozte našim klientům efektivně spravovat dokumenty, optimalizovat procesy a zajistit jejich soulad s právními předpisy. Práci lze vykonávat na pobočce v Brně nebo v Ostravě.
• Poskytovat odborné konzultace v oblasti spisové služby a archivace.
• Navrhovat a implementovat postupy pro efektivní správu dokumentů.
• Školit a podporovat zaměstnance klientů v používání spisových systémů.
• Zajišťovat soulad procesů s legislativními požadavky (např. zákon o archivnictví).
• Spolupracovat na interních projektech zaměřených na digitalizaci a optimalizaci.
• jste absolvent VŠ nebo SŠ
• máte zkušenosti v oblasti spisové služby a archivnictví
• se orientujete v relevantní legislativě (např. zákon o archivnictví a spisové službě).
• máte analytické myšlení a schopnost řešit komplexní problémy
• máte znalost práce se spisovými a archivními systémy
• dokážete s kolegy a klienty komunikovat také v angličtině (když budete chtít, procvičíte i němčinu)
• jste týmový hráč s chutí do práce
• vám nechybí nadšení a chuť se učit nové věci
• vás také zaujmeme :)
Proč by vás pozice Konzultanta měla zajímat?
Nabízíme práci na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou s případnou možností pracovat z domu. Těšit se můžete na spolupráci s menším projektovým týmem v neformálním prostředí
a přátelské atmosféře. Dáme vám šanci udělat si Microsoft certifikaci, zúčastnit se různých školení a přispějeme vám na jazykové kurzy. Nesedíme v open space, takže na práci budete mít opravdu klid. Aby nám to společně dlouho vydrželo, vyjedete s námi na firemní akce, výjezdy a teambuildingy. A pokud budete mít nápad na změnu nebo vylepšení, rádi si Vás poslechneme. Se všemi u nás jednáme fér.