Cloud – milujeme i nenávidíme
Rozpolcenost v pohledu na cloudová řešení se netýká jen společností, firem nebo týmů. Sám se ocitám v situacích, kdy bych chtěl mít vše po ruce a přimhouřil bych i oko nad svěřováním osobních dat mimo svůj počítač. A za chvíli jsem zase bojovníkem za to, že fotky své rodiny přeci nedám žádné třetí straně. Jak je ale zálohuji na externí disk, tak si říkám, co když ten disk jednou „odejde“? Nebylo by tedy špatné mít ještě jednu zálohu na OneDrive nebo jiném úložišti? A kolotoč pro a proti cloudu se opět roztáčí…
V čem je výhoda cloudového řešení CRM ?
- Software jako služba (tzv. SaaS – Software as a Service) - platíte pouze měsíční poplatek za aktivní uživatele jednotlivých aplikací.
- Snížení nákladů na infrastrukturu společnosti.
- Práce s nejaktuálnější verzí programu Dynamics 365.
- Jednotná báze dat.
- Mobilita.
- Práce s daty v reálném čase.
- Flexibilita používaných zařízení.
- Import dat z jiných systémů.
- Podpora v GDPR na straně dodavatele služby.
- Automatické přizpůsobení aktuální legislativě.
- Zabezpečení dat a zařízení (v kombinaci s Microsoft 365).
- Propojení s Office 365.
A stejný pohled máme i na poklady v CRM v rámci Dynamics 365. Poklady, které firmy léta střádají a teď se mají rozhodnout, jestli oželet komfort rychlé dostupnosti informací a mít data chráněná „u sebe“, na staré verzi software, nebo je uložit do cloudu, nemít je pod kontrolou a mít je dostupné vždy a všude v nejnovější verzi CRM systému. Trendy ukazují, že management společností i přes skeptický pohled některých IT specialistů, chce jít do cloudu a do cloudu i přechází. Cloud a SaaS (pronájem software neboli SaaS – Software as a Service) se stává trendem budoucnosti. A Dynamics 365 pro CRM je i trendem Allia pro nejbližší budoucnost.
Víte že, 86 % CEO na světě chce co nejdříve přejít do cloudu?
Zdroj: PWC CEO Survey
Pokračování příště...