Bolest č. 1: Přetížení produktoví manažeři a pracovníci marketingu
Po zavedení PIMu jsou všechna produktová data na jednom místě - už žádné roztroušené informace v excelových souborech a v různých složkách. Databáze informací o produktech je vždy aktuální a představuje SPOT (Single Point of Truth), na které se mohou odkazovat všichni zaměstnanci společnosti. Teprve pak je možné spolehlivě sledovat průběh kompletace dat před jejich publikací.
Díky standardizaci dat a funkcím, jako je dědičnost dat a hromadné změny, není potřeba tolik manuálních zásahů. Digitální aktiva, jako jsou obrázky, datové listy, uživatelské příručky nebo prezentační média, můžete v PIM snadno a centrálně spravovat.
Importy a exporty dat s obchodními partnery jsou zjednodušeny a standardizovány, takže do systému lze snadno a rychle importovat velké množství dat nebo je exportovat ven. Pimics podporuje také standardní datové formáty, jako je BMECat nebo Datanorm. Integrace s různými prodejními a marketingovými kanály se nastaví pouze jednou a pak už funguje pokaždé automaticky - už nikdy není třeba ručně připravovat datové feedy.
V případě přístupu na geograficky rozmanité trhy je zpracování překladů efektivní a není prostor pro chybu při odesílání správného popisu produktu správnému prodejnímu kanálu.
I když to zní nereálně, je to tak.
Bolest č. 2: pomalé zavádění na trh a nízká přizpůsobivost
Po zavedení PIM je zavádění nových produktů ve velkých objemech minimálně 2x rychlejší než dříve. Údaje o produktu lze okamžitě zobrazit v náhledu nebo zveřejnit aktualizaci.
Příprava tištěných katalogů již netrvá týdny ani měsíce, jsou připraveny během několika dní a v době tisku vždy obsahují nejnovější produktová data. Můžete sestavovat ad-hoc brožury na míru konkrétním zákazníkům a exportovat je ve formátu PDF pomocí předdefinovaných šablon.
Po úpravě produktových dat v aplikaci Pimics můžete okamžitě dodávat aktualizované feedy více digitálním platformám. Pomocí publikací můžete několika kliknutími zahrnout nebo vyjmout jednotlivé položky nebo celé části online katalogu (katalogů).
Úžasné, že?
Bolest č. 3: Nekonzistentní informace o produktu v rámci jednoho kanálu nebo mezi kanály
Pokud se vaše firma potýká s trvale nekonzistentními údaji o produktech, pak si díky nově získané kvalitě a konzistenci dat po implementaci dobrého řešení jako je Pimics, budete gratulovat k tomu, že jste se tak rozhodli. Udržování centralizovaného úložiště produktových dat znamená, že budete mít vždy stejná data o stejném produktu bez ohledu na kanál nebo úroveň podrobnosti. Podle požadované zákaznické zkušenosti můžete nastavit různé úrovně podrobnosti nebo různé způsoby prezentace informací o produktech v různých prodejních kanálech. Jisté je, že vždy budete mít přesná a konzistentní data, která si vaši zákazníci oblíbí.
Škálování prodejních kanálů je jen otázkou nastavení nových publikací. Pimics již má konektory pro populární eCommerce platformy a může přistupovat k mnoha dalším prodejním a marketingovým kanálům prostřednictvím syndikačních platforem, jako je například Channable.
A to je velmi zajímavá novinka!
Bolest č. 4: Nižší než optimální zákaznická zkušenost a mnoho vrácených výrobků
Vzhledem k tomu, že online zákazníci shánějí při on-line nákupu stále více informací, poskytnete jim tak bohaté a přesné informace o svých produktech přímo u vás, čímž získáte nejlepší šanci přeměnit kliknutí na vaše webové stránky na skutečný prodej. Správné a úplné informace o produktech online díky dobrému systému PIM vám zajistí mnohem méně vrácených prodejů a mnohem lepší hodnocení.
Těsná integrace s eCommerce platformami znamená, že vaši zákazníci budou mít vždy přístup k aktuálním a úplným informacím o vašich produktech. A co je důležité, statistiky ukazují, že používání PIM generuje minimálně o 10 % více obchodů díky zvýšeným konverzím v eCommerce a multiplikaci prodejních kanálů.
Je to tak, vyřešení zákazníkova problému musí mít vždy nejvyšší prioritu.