SharePoint

Sharepoint je ideální platforma pro sdílení a správu obsahu mezi týmy v celé organizaci. Může být doplněna o další aplikace, které zlepší vaše procesy.

Co vám SharePoint přinese ?

Mobilní inteligentní intranet

SharePoint umocňuje sdílení a spolupráci na intranetu. Umožňuje vysílání zpráv, podporuje komunikaci a sdílení materiálů a novinek s týmy a celou organizací. Můžete vytvořit weby a portály, které zapojí lidi a spojí je s odborníky, obsahem, podnětnými postřehy a kolektivními znalostmi. Sdílením aplikací, které zjednoduší procesy, můžete zlepšit efektivitu organizace. Pomocí sharepointových webů a Yammeru můžete vytvářet komunity lidí podobných zájmů nebo zkušeností.

Správa sdíleného obsahu

Týmový web je místo na intranetu určené pro váš projekt, tým, oddělení nebo divizi. Stránky, seznamy a knihovny zprostředkují spojení uživatelů se všemi potřebnými materiály v rámci Office 365 a dalších služeb. Můžete spravovat soubory, shromažďovat a sledovat data a informovat všechny o novinkách, úkolech a termínech. Ať budete pracovat kdekoli, uvidíte doporučení a podnětné postřehy, které vás zavedou přímo k lidem, webům a souborům – bez nutnosti ztrácet čas hledáním.

Jednoduché sdílení a bezproblémová spolupráce nad dokumenty

Sdílejte a spravujte obsah, znalosti a aplikace, které zlepší vaši týmovou práci, rychle vyhledávejte informace a spolupracujte bez problémů v celé organizaci.

Přístup přes mobilní zařízení

S mobilními sharepointovými aplikacemi pro zařízení se systémy Android™, iOS® a Windows budete odvádět skvělou práci, ať budete kdekoli. Můžete sdílet informace s členy týmu v organizaci i mimo ni a snadno spolupracovat díky zabezpečenému přístupu k důležitým webům, souborům, datům a aplikacím.

Funkcionalita

Inteligentní intranet

Zapojte zaměstnance do dění a informujte je prostřednictvím intranetu. Zefektivněte firemní procesy sdílením materiálů a aplikací na portálech. Prezentujte svoje nápady prostřednictvím vizuálně atraktivních komunikačních webů. A mějte přehled o všem, co se děje, díky novinkám na domovské stránce SharePointu a v mobilních aplikacích SharePoint, které si můžete přizpůsobit podle svých potřeb.

Uložiště dokumentů a jejich integrace MS office

Použití SharePointu představuje nejjednodušší způsob, jak sdílet soubory uvnitř organizace i mimo ni a spolupracovat na nich. Sledování historie všech aktivit u souborů umožňuje, aby všichni měli přehled o vývoji. Bez obav sdílejte soubory, ke kterým budou mít ostatní bezproblémový a bezpečný přístup. Použijte SharePoint a získejte možnosti pokročilejší spolupráce s týmy, včetně správy a sdílení souborů nebo složek. Propracovaná integrace s Office umožňuje začít spoluvytvářet dokument na jednom zařízení a dokončit spoluvytváření na jiném. Můžete vybírat z řady nástrojů pro poznámky, zvýraznění a komentáře. Jakýkoliv soubor, který hledáte, najděte rychle pomocí nástrojů pro výkonné hledání a zjišťování a potom získejte inteligentní přehledy, například přehled o tom, kolik lidí soubor zobrazilo nebo nasdílelo.

PowerApps a MS Flow

Aplikace přináší možnost jednoduše transformovat stávající  procesy na jednotnou platformu SharePoint.  Zvyšte produktivitu práce transformací firemních procesů – od jednoduchých úloh, jako jsou upozornění a schvalování, až po složité provozní postupy. Díky Microsoft Flow a aplikaci PowerApps můžete vytvořit skvěle fungující digitální prostředí s formuláři, pracovními postupy a vlastními aplikacemi pro každé zařízení.

OneDrive

Pracujte se soubory odkudkoli - OneDrive umožňuje přístup odkudkoli ke všem vašim souborům, bez problémů se integruje s Office a je předem nainstalovaný ve Windows. Vaše soubory se automaticky synchronizují se stolním počítačem, takže s nimi můžete pracovat offline.
 

Snadný přehled

o stavu zpracování dokumentů pro jednotlivce i manažery; detekce úzkých hrdel procesu zpracování

Škálovatelnost:

od agendy s jediným typem dokumentu až po komplexní řešení pro všechny dokumenty organizace

Komplexní řešení

příjmu a vypravování zásilek; integrace s emaily a datovými schránkami

Fulltextové i parametrické vyhledávání

v digitalizovaných dokumentech

Široké možnosti správy

přístupu k dokumentům, podle typů, podle organizační struktury; soulad s GDPR

Vkládání a automatické ověřování

elektronických podpisů, časových razítek; soulad s eIDAS

Kontaktujte nás

<strong>Michal Kellner</strong> Product manager
Michal Kellner Product manager